FANDOM

1)Oyun Bedava mı?

Sadece Abstrub bölgesi.Onun dışındaki bölgelerde sadece yürüyebilir ve konuşabilirsiniz.Dofustaki tüm bölgelere girebilmek için aylık 6,90 dolar vererek tam üye olmanız gerekiyor.

2)Oyun neden beleş değil kardeşim?

Sanırım bu soruyu sadece Dofusun yapımcıları kesin olarak yanıtlayabilir,ama evlerine yemek götürmek,12 çocuklarına bakma ve kiralarını ödemek için olabileceğini düşünüyoruz.Bu onlar işleri...değil mi?

3)Bırak Kardeşim Bu İşleri Diğer Oyunlar Beleş Dofus Niye Değil?

Oyunların hiçbiri bedava değil.Oyunlar serverlara para ödemek zorunda.Bunuda genelde oyunu yapanlar yapıyor.Bu yüzden kimisi tam üyelik kimisi oyun içi bazı eşyalar satıyor bu yüzden oyun yapımcıları acaip zengindir.

4)Ama benim yaşım çok küçük/fakirim/hizmet verdikleri bölegenin dışında oturuyorum ve ödeyemiyorum:( neden ben dofusu tam anlamıyla oynıyamıyorum?

Al sana bir dost tavsiyesi.Bu dünyada eğer paran yoksa hiç kimse sana hizmet etmez yada bedava birşey vermez.Bu yüzden bu bedavacı zihniyetten kurtulmalısın dostum.

5)Peki Madem Dofus O Kadar Müthiş Bir Oyun Neden Bu Kadar Çok Yazım yalnışı var(İngilizcede)

Dofus aslında fransız yapımı bir oyundur.Yapımcıların hepsi fransız ve fransızları bilirsiniz kendi dillerinden başka dilleri konuşmak istemezler fazla milliyetçilerdir.Bu yüzden ingilizce eğitimleride kötü bu yüzdende ingilizceleride kötü.Ama bu yalnışlıklar sonsuza kadar sürecek değil.Ankama games e katılan yeni tercümanlar yazım yanlışlarını en aza indirmek için çalışıyorlar.Her yeni versiyonda bu yalnışlıklar azalıyor ve azalacak.